حرف
حرف

حرف

چهاردهم

مثل همیشه دلم یه دنیا حرف داره و خب .. شاید حوصلش نمیذاره و جای حرف زدن می کشه کنار .. این روزای کسل کننده و لعنتی دارن می گذرن بی هیچ اتفاق خوب یا حتی غیر معمولی! همیشه از یکنواخت شدن زندگیم می ترسیدم .. همیشه از اینکه یه روزی یه آدم کسل کننده و بی حوصله باشم می ترسیدم .. این روزام یکنواخت شده و یکنواخت شدم و کسل کننده و بی حوصله! دلم یه اتفاق می خواد که حتی زندگیمو منفجر کنه .. فقط بیاد تا از این یکنواختی نَمیرم! امشب خاله تاریخو گفت و من متوجه شدم از پسفردا امتحانام شروع میشه و هیچ کاری نکردم! حتی کارت ورود به جلسه رو هم نگرفتم! خیلی زود می گذره این روزای ساکت .. این روزای ترسناک .. همیشه پشت این سکوت یه انفجار خوابیده! اینو همه می دونن! همیشه هر وقتی که حالم خوب بوده یه چیزی شده که به همم بریزه .. کاش خوشیا موندگار بودن و حال بد تموم می شد! لعنتی .. نمی دونم چمه و این سکوت و خفه خون گرفتنم داره می کشتم .. اینکه هی خودمو از همه دور می کنم و کسی نیست که حتی مجبورم کنه نرم! دلم می گیره از اینکه دلتنگیمو هی تو خودم خفه می کنم و بازم دووم نمیارم! دلم می گیره از اینکه همه با هم خوبیم فقط تا وقتی که تلگرام باشه! هر روز نفرتم بیشتر میشه از تکنولوژی و این نرمفزار .. بعضی دل گرفتگیا خیلی لعنتین .. نمیدونم چرا باز نمیشن! حتی با امامزاده رفتن و اون حسِ خوبُ حس کردن! دلم گرفته دلم گرفته دلم گرفته .. هی میگم شاید وقتی بنویسمش حس بهتری داشته باشم! ولی انگار نه!  انقد گرفته که اگه هزار بارم بنویسم حالِ بدم بهتر نمیشه که نمیشه .. پُرَم .. قد هزار سال .. قد هزار سال حرف تو گلوم مونده .. بغض تو گلوم مونده .. از این سنگ بودن و ساکت بودن و تنها بودنم متنفرم ولی جز این کار دیگه ای نمی تونم بکنم .. قضاوت شم و ساکت بمونم .. دلم تنگ شه و ساکت بمونم .. دوست داشته باشم و ساکت بمونم .. دوست نداشته باشم و ساکت بمونم .. اشک تو چشمام باشه و ساکت بمونم .. حرف داشته باشم و ساکت بمونم .. بمیرم و ساکت بمونم! 

حس درس خوندن نیست .. کاش این سه تا امتحانم زود بیاد و بره و تابستون لعنتی شروع شه و تموم شه و پاییز بیاد! نمیدونم پروژه و کاراموزی ای که آماده نیست رو چطوری نمره بگیرم! این ترم با اینکه واحدام کم بود ولی مزخرف بود! خوبه که این ترم سرم خلوت بود وگرنه دیگه نمیدونم چطوری درسا پاس میشدن!

حس درس خوندن نیست! اصلا شاید کارشناسی خودمو عقب بکشم دیگه!  آدم باید جونِ درس خوندن داشته باشه :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.